کشف بیش از ۲۰۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: محموله ۲۲۸ کیلویی مواد مخدر در یک عملیات مشترک پلیسی در اصفهان کشف شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، احمد نیکبخت گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد […]

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: محموله ۲۲۸ کیلویی مواد مخدر در یک عملیات مشترک پلیسی در اصفهان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، احمد نیکبخت گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با همکاری اطلاعاتی پلس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویراحمد از انتقال یک محموله مواد مخدر به غرب کشور مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان افزود: با اطلاعات به دست آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی قصد عبور از محور مواصلاتی شهرستان مبارکه را دارد که بلافاصله ماموران این پلیس با همکاری مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در محور مواصلاتی این شهرستان مستقر و خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

وی اظهار کرد: مأموران پس از متوقف شدن خودرو آن را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۲۲۸ کیلو تریاک کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.