نشست فرماندار اصفهان با مدیر و مسئولین اداره جهاد کشاورزی شهرستان با هدف ارائه و بررسی چشم انداز روستاهای الگویی در برنامه ریزی توسعه کشاورزی پایدار برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، نشست فرماندار اصفهان با مدیر و مسئولان اداره جهاد کشاورزی شهرستان با هدف […]

نشست فرماندار اصفهان با مدیر و مسئولین اداره جهاد کشاورزی شهرستان با هدف ارائه و بررسی چشم انداز روستاهای الگویی در برنامه ریزی توسعه کشاورزی پایدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، نشست فرماندار اصفهان با مدیر و مسئولان اداره جهاد کشاورزی شهرستان با هدف ارائه و بررسی چشم انداز روستاهای الگویی در برنامه ریزی توسعه کشاورزی پایدار برگزار شد.

در این نشست که با حضور فرماندار اصفهان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد، مسائل کلی بخش کشاورزی و اولویت کاری جهاد کشاورزی به منظور ارتقائ جایگاه بخش کشاورزی در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمدی عنوان کرد: اصلاح الگوی کشت موجود مبتنی بر محدودیت های کمی و کیفی منابع آب شهرستان بسیار حائز اهمیت است و باید اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

در پایان، فرماندار اصفهان ضمن تقدیر از زحمات جهاد کشاورزی بویژه در تدوین برنامه جامع توسعه کشاورزی پایدار-روستاهای الگویی در خصوص اهمیت مشارکت مردمی، نهادهای اجتماعی، دهیاری ها و اتاق صنف و غیره تأکید نمود.