دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی کشورمان ابراز امیدواری کرد این مسیر را در المپیک پاریس هم ادامه دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امین میرزازاده سنگین وزن کشورمان بعد از  کسب مدال طلای جهان در این باره اظهار داشت:۲ هفته بعد از پایان مسابقات قهرمانی جهان در سال گذشته تمریناتم را […]

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی کشورمان ابراز امیدواری کرد این مسیر را در المپیک پاریس هم ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امین میرزازاده سنگین وزن کشورمان بعد از  کسب مدال طلای جهان در این باره اظهار داشت:۲ هفته بعد از پایان مسابقات قهرمانی جهان در سال گذشته تمریناتم را برای کسب مدال طلا شروع کردم. خوشحالم که جواب زحماتم را گرفتم و مدال طلا کسب کردم. از همه مردم عزیز کشورم تشکر می‌کنم که برایم دعا کردند. امیدوارم این مدال طلا برای لحظه‌ای دل مردم را شاد کرده باشد. 

وی درباره برد مقابل رضا کایالپ قهرمان ترکیه‌ای در فینال افزود: کشتی ورزش سختی است. کایالپ کشتی‌گیری بزرگی است که ۳ مدال المپیک و چندین مدال جهانی دارد. خدا را شکر می‌کنم با مدد از اهل بیت (ع) این مدال را کسب کردم. همه تلاشم را می‌کنم که روز به روز بهتر باشم و برای مردم کشورم پیام‌آور شادی باشم. امیدوارم در المپیک پاریس مدال طلا را کسب کنم. تلاش می‌کنم هر سدی مقابلم باشد آن را شکست دهم.

میرزازاده درباره اینکه دوباره می‌تواند کایالپ را شکست دهد یا نه ادامه داد: وقتی این سد شکسته می‌شود باید تلاش بیشتری کنم تا با قدرت بیشتری راهم را ادامه دهم.

کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان درباره اینکه چه صحبتی با خانواده‌ش دارد گفت: خانواده من برایم زحمت زیادی کشیدند و ممنون آنها هستم. یکسال در خانه صحبت از این بود که باید فینال بروم و کایالپ را ببرم چون وقتش است و خوشحالم باعث شادی آنها شدم.