دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز آموزش مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران این دانشگاه در مقطع کاردانی در رشته کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی، کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم،کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی،کاردانی حرفه […]

دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز آموزش مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران این دانشگاه در مقطع کاردانی در رشته کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی، کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم،کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی،کاردانی حرفه ای مدیحه و مرثیه سرایی،کاردانی حرفه ای مبلغ اندیشه و تربیت اسلامی،کاردانی حرفه ای تکنولوژی آموزشی و در مقطع کارشناسی با عنوان کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی کارشناسی حرفه ای تربیت مبلغ قرآن کریم و کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
تحصیل در این دانشگاه دارای مزایایی از جمله ارائه مدرک ه رسمی از وزارت علوم تحقیقات تحقیقات و فناوری استفاده از معافیت تحصیلی بهره مندی از وام صندوق دانشجویی با شهریه بسیار مناسب و به صورت تقسیطی می باشد.
شایان ذکر است مهلت ثبت نام در این دانشگاه از یکم تا چهارم شهریور ماه تمدید شد و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۵۰۷۷۳۹و۳۶۵۰۷۷۳۸ تماس حاصل نمایند یا به آدرس این دانشگاه در سپاهان شهر بلوار غدیر خیابان ایثار مراجعه نمایند.
یا به آدرس htttps://uast.mehad.org
یا آدرس اینستاگرام mehaduastمراجعه نمایند.
خبرنگار: الهام خانی