مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تاکیدات اسلام و رهبر معظم انقلاب، گفت: جذب حداکثری مهمترین رسالت امروز جبهه انقلاب است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان،محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به شیوه رهبری و […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تاکیدات اسلام و رهبر معظم انقلاب، گفت: جذب حداکثری مهمترین رسالت امروز جبهه انقلاب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان،محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به شیوه رهبری و فرماندهی پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) در صدر اسلام در بهره‌گیری از تفکر بسیجی، گفت: امام خمینی (ره) پس از ۱۴ قرن به شیوه رسول خدا (ص) و حضرت علی (ع) حکومت اسلامی را احیا کردند و با بهره جستن از فرهنگ بسیجی غائله‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی را به نفع اسلام مدیریت کردند.
وی ادامه داد: امروز تفکر الهی با رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای در امتداد ولایت ائمه اطهار (ع) و پیامبران الهی در جبهه دفاع از حق در برابر باطل در برابر تفکر لشکر شیطان به سرکردگی استکبار جهانی ایستاده‌اند.
ابراهیمی اظهار کرد: بسیج یک نهاد صرف نیست بلکه یک فرهنگ است و هرگاه یک گروه این فرهنگ را داشته باشد در ترویج دین اسلام و ارزشهای انقلاب موفق می‌شود و هر اندازه از این تفکر دور شود به همان اندازه از رسیدن به مقصود نهایی باز می‌ماند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: امروز در برهه‌ای از تاریخ هستیم که لازم است کار فرهنگی بیشتر انجام دهد و با سلاح روز بتوان به شبهات پاسخ داد و به مشکلات فرهنگی توجه کرد، زیرا دشمن قصد دارد جوانان برومند ایران اسلامی را از مسیر انقلاب منحرف کند و متاسفانه با توجه به غیر حضوری شدن مدارس و دور شدن دانش‌آموزان از فضای تربیت در فضای کرونایی نیز برخی مشکلات فرهنگی و تربیتی بوجود آمد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس همه در برابر همه کودکان، نوجوانان و جوانان وظیفه داریم تا برای نجات آنها تلاش کنیم و‌ آنها را در مسیر انقلاب اسلامی بیاوریم و لذا هر یک از فرماندهان جوان واحد‌های مقاومت دانش‌آموزی می‌توانند با منطق اسلامی و زبان لین در مسیر جلوگیری از انحرافات سهم بسزایی داشته باشند.
ابراهیمی با بیام اینکه عمده والایی و بالایی اسلام به آن جهت است که با فطرت انسان سازگاری دارد، اظهار کرد: طراز و الگوی مسیر حرکت ما رهبر معظم انقلاب است و مبتنی بر توصیه‌های ایشان و مسیر اسلام لازم است دافعه حداقلی و جذب حداکثری داشته باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با تعاملات ۲ طرفه، کسانی که از مسیر انقلاب دور شده‌اند را در مسیر اصلی انقلاب اسلامی قرار دهیم تا از این طریق در زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) گام برداریم.