دستیابی به تکنولوژی تابلوهای پیشرفته برق از طریق مهندسی معکوس مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان، از دستیابی به تکنولوژی و دانش تولید تابلوهای پیشرفته برق از طریق مهندسی معکوس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حسین احمدی مدیرعامل شرکت نو اندیشان کلید گستر پویا از شرکت‌های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه صنعت برق […]

دستیابی به تکنولوژی تابلوهای پیشرفته برق از طریق مهندسی معکوس

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان، از دستیابی به تکنولوژی و دانش تولید تابلوهای پیشرفته برق از طریق مهندسی معکوس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حسین احمدی مدیرعامل شرکت نو اندیشان کلید گستر پویا از شرکت‌های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه صنعت برق ایران به خبرنگار پاون گفت: از ۴۰ سال پیش در زمینه تابلوسازی شروع به کار کردیم و با تشدید تحریم‌های اقتصادی از سال ۸۵ و ایجاد محدودیت برای تامین تجهیزات اصلی در ساخت تابلوهای برق (کلید و دژنکتور) اقدام به طراحی و ساخت کلیدهای داخلی شده است.  
وی تاکید کرد: از سال ۹۷ تا ۹۹ این  شرکت فاز مطالعاتی را به منظور بررسی و امکان سنجی تولید این محصول در داخل کشور به کمک متخصصان داخلی آغاز کرد و توانست در دو بخش طراحی و ساخت کلیدهای فشار متوسط خلاء به عنوان یک شرکت تخصصی در تولید کلید فعالیت کند.
وی با اشاره به سطح بالای تکنولوژی این محصول (High technology) اظهار کرد: طراحی و ساخت این کلید به روش مهندسی معکوس بوده  و بخش زیادی از قطعات این تجهیز در داخل کشور به کمک پیمانکاران و شرکت‌های داخلی تولید شده است. 
احمدی همچنین بیان کرد: از آنجا که این شرکت بعد از خرید تجهیزات از کشورهای خارجی مانند هیوندای برای خدمات پس از فروش با مشکل مواجه بود، سیاستی مهم و موثر در فرایند تولیدی خود در پیش گرفته و بخش خدمات پس از فروش را با ادعای گارانتی واقعی ایجاد کرده است. با توجه به قیمت بالا و زمان طولانی برای تهیه و تامین این کلید، شرکت‌های تابلوسازی در گذشته مجبور بوده‌اند به محض کوچکترین آسیب، کلید تابلو را تعویض و کلید جدید را جایگزین کنند، اما این شرکت با راه اندازی سرویس خدمات پس از فروش مانع اتلاف سرمایه شده است