دیدار داوطلبان هلال احمر کردستان از بیماران و سالمندان معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کردستان از بازدید از سراهای سالمندان و خانواده های بیماران صعب العلاج و مستمند استان در قالب طرح “نیابت” در ایام نوروز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جبار ولی زاده با اعلام این خبر […]

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کردستان از بازدید از سراهای سالمندان و خانواده های بیماران صعب العلاج و مستمند استان در قالب طرح “نیابت” در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جبار ولی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایام نوروز در قالب طرح نیابت، با هدف اشاعه محبت و مهربانی و ترویج نوع‌دوستی در سطح جامعه با سالمندان، بیماران و اقشار کمتر برخوردار دیدار کردند و از آنان دلجویی کردند.
ولی زاده تصریح کرد: به تاسی از اهداف مقدس و انساندوستانه جمعیت هلال احمر، وظیفه خود می دانیم در کنار خانواده‌هایی باشیم که با بیماران صعب العلاج زندگی را سپری می‌کنند و از پدر و مادرهایی یاد کنیم که به هردلیلی از خانواده خود دورافتاده و در سرای سالمندان زندگی می کنند و با این کار شور و شوق زندگی و امید را دل آنها زنده کنیم.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: مسئولین و داوطلبان هلال احمر درکلیه شهرستانهای تابعه استان در طول سال اقدام به بازدید از خانه های سالمندان و خانواده های بیماران صعب العلاج می روند و حمایتهای مادی، معنوی و روانی خود را به این عزیزان تقدیم می کنند.
جبار ولی زاده ابراز امیدواری کرد که خیرین و افراد توانمند جامعه نیز می توانند با جمعیت هلال احمر در این کار خیر و خداپسندانه شریک شوند و گامی ارزشمند در جهت فرهنگ مهر و مهرپروری در جامعه بردارند.