مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان گفت: موزه هنرهای معاصر اصفهان در دوران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت برنامه‌ها، بازسازی این موزه را بعد از گذشت ۲۵ سال در دستور کار قرار داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی تمیزی با اعلام این […]

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان گفت: موزه هنرهای معاصر اصفهان در دوران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت برنامه‌ها، بازسازی این موزه را بعد از گذشت ۲۵ سال در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی تمیزی با اعلام این خبر گفت: موزه هنرهای معاصر اصفهان که محل دفتر تخصصی هنرهای تجسمی شهرداری اصفهان نیز هست، در دوران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت برنامه‌ها، پیگیری دو موضوع را در دستور کار قرار داد.
او توضیح داد: بازسازی موزه هنرهای معاصر یکی از اقداماتی بود که در این زمان انجام شد، در حالی که طی ۲۵ سال گذشته موزه بازسازی نشده بود و ضرورت آن احساس می‌شد.
تمیزی استفاده از ظرفیت‌ گالری‌های خصوصی و دولتی در شهر را از دیگر برنامه‌های این موزه دانست و عنوان کرد: دفتر تخصصی هنرهای تجسمی شهرداری
او افزود: در این محل هر دو یا سه ماه یک‌بار یک نمایشگاه شامل ۱۰ قطعه‌ از آثار هنری برپا می‌شود، چنانکه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان مشاهیر شهر اصفهان در آن معرفی شدند و اکنون به مناسبت ماه‌های محرم و صفر ۱۰ قطعه عکس عاشورایی از آثار عکاسان اصفهان با موضوع آئین‌های عاشورایی به نمایش درآمده است.
او ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه‌ در دیگر نقاط شهر اصفهان نیز برگزار شود.