همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پیکر پاک شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس ، «محمدرضا رسولی» بر روی دستان مردم شهید پرور استان البرز تشییع و در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) کرج در خانه ابدی خود آرام گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل […]

همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پیکر پاک شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس ، «محمدرضا رسولی» بر روی دستان مردم شهید پرور استان البرز تشییع و در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) کرج در خانه ابدی خود آرام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایرنا، صبح امروز سه شنبه همزمان با مراسم عزاداری حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، پیکر پاک شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا رسولی» با حضور خانواده های معظم شهدا ، همرزمان شهید و مسوولان دستگاه های اجرایی و نظامی استان البرز تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام قبل از تشییع به منظور وداع با خانواده، به منزل پدری اش انتقال داده شد و سپس به کانون فرهنگی شهید سبحانی سپاه کرج و از آنجا تا ۴۵ متری گلشهر بر روی دستان مردم شهیدپرور کرج تشییع و در ادامه به آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) انتقال یافت .

.آیین وداع با پیکر شهید رسولی شب گذشته در مسجد امام حسین (ع) و مسجدالرضا(ع) واقع در کوی ولیعصر (عج) کرج برگزار شد و سپس پیکر این شهید، به منظور زیارت عموم مردم به معراج شهدای هیات انصارالامام رزمندگان کرج منتقل شد.

پیکر شهید «محمدرضا رسولی» به همراه سه شهید والامقام دیگر از استان‌های فارس و همدان از شهدای دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس به‌ تازگی از طریق جستجوی گروه تفحص کشف و هویت آن ها با انجام آزمایش DNA شناسایی ‌شده است.

شهید رسولی متولد یکم اردیبهشت‌ سال ۱۳۴۰ در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری شرکت داشته است که در هشتم اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر که یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های رزمندگان اسلام بود، در منطقه هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استان البرز بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.