به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد رضا جان‌نثاری، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت حضرت امام سجاد (ع)، افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر مسئله جهاد تبیین تاکید وافری دارند و امرا موضوعی زیربنایی و بنیادین بر می شمارند و یکی از ارکان و ابزار اصلی و اثر گذار […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد رضا جان‌نثاری، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت حضرت امام سجاد (ع)، افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر مسئله جهاد تبیین تاکید وافری دارند و امرا موضوعی زیربنایی و بنیادین بر می شمارند و یکی از ارکان و ابزار اصلی و اثر گذار این فضا، رسانه ها هستند که باید به گونه ای فعال و پویا آماده فعالیت در این زمینه باشند.
وی، با بیان اینکه آنطور که باید به تبیین ارزش های انقلاب اسلامی بین مردم به ویژه نسل جوان، پرداخته نشده است، اظهار داشت: مردم و نسل جوان ما امروز پرسش های بسیاری مطرح می کنند و علت آن، کم کاری در زمینه جهاد تبیین در سال های اخیر بوده است.
معاون سیاسی استاندار اصفهان ضمن اشاره جامع به موضوع خشکسالی و تغییر اقلیم در استان اصفهان، اضافه کرد: مشکلات مربوط به این بخش از حدود ۲۰ سال گذشته تاکنون بر روی هم انبار شده بود اما بزرگترین موضوع امنیتی در این زمینه در اصفهان مدیریت شد و امروز رضایتمندی در اصفهان نسبت به پنج ماه گذشته قابل قیاس نیست و می بایست این اقدامات از طریق رسانه ها به نحو موثر برای عموم تبیین و توصیف شود.
جان‌نثاری، با تاکید بر اینکه لازم است بخش رسانه در کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم که در این زمینه اقدام نماید.
وی، با بیان اینکه مخاطبان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقشار مختلفی هستند، افزود: آیا همانطور که به برخی از آنها نگاه می شود به اصحاب رسانه هم نگاه می شود درحالیکه باید در رسیدگی به افراد مختلف، توازن وجود داشته باشد.
معاون استاندار اصفهان، با تاکید بر لزوم رسیدگی به معیشت و وضعیت درآمدهای اصحاب رسانه، ادامه داد: لازم است در بین آنها اُمید آفرینی شود تا با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهند.
وی، با اشاره به لزوم همکاری مسئولان با خبرنگاران، گفت: به همه مسئولان استان و فرمانداران شهرستان ها این موضوع تاکید شده و اگر مسئولی در این زمینه همکاری نکرد با او برخورد می شود. خط کشی سیاسی روی رسانه ها نداریم و خط کش ما مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی است