بهره‌برداری از پارکینگ مجموعه اداری امیرکبیر تا اوایل سال آینده رئیس اداره عمران منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مشارکتی این منطقه پارکینگ مجموعه اداری امیرکبیر است که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره […]

رئیس اداره عمران منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مشارکتی این منطقه پارکینگ مجموعه اداری امیرکبیر است که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، امیر نوری گفت: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مشارکتی منطقه چهار پارکینگ مجموعه اداری امیرکبیر است که در چهار طبقه پارکینگ عمومی، یک طبقه تجاری و دو طبقه اداری تعبیه شده است. این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تعریض حلقه چهارم حفاظتی (حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی تا تقاطع رضوان) و فاز دوم مجموعه فرهنگی تفریحی کوه نخودی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان را از پروژه‌های شاخص عمرانی این منطقه دانست و افزود: احداث مخزن آب هزار متر مکعبی در باغ غدیر، ادامه احداث بلوار گل‌ها حدفاصل خیابان ولی‌عصر تا بلوار رضوان که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و ادامه احداث ضلع شرقی کانال جی‌شیر حدفاصل خیابان سلمان فارسی تا خیابان عارف که در حال بهره‌برداری است، از پروژه‌های منطقه‌ای و مهم منطقه‌ای در منطقه ۴ به شمار می رود.

رئیس اداره عمران منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی پارک جانبازان با حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است، اظهار کرد: احداث خیابان بازارچه حدفاصل کوی آبکار تا انصارالمهدی با دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم پارک زاینده‌رود واقع در شهرک زاینده‌رود در حال احداث است.

به گفته نوری، احداث زمین ورزشی روباز در پارک روشن‌دشت، احداث مجموعه چندمنظوره ورزشی و فضای سبز در محله زوان، احداث زمین ورزشی روباز در محله جی‌شیر، ساماندهی معابر فرعی کردآباد، ساماندهی ورودی خیابان شهید رضایی در محله کردآباد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد، ساماندهی بوستان شهدای کردآباد با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی و ساماندهی مادی نیاصرم در محله کردآباد با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد از دیگر پروژه های جاری در منطقه چهار است.