پیشرفت ۹۰ درصدی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستاهای سروآباد/ اصلاح شبکه برق ۶۶ روستا به پایان رسید مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از اصلاح شبکه برق ۶۶ روستای واقع در این شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان آذرماه سال جاری، کل شبکه فشار ضعیف در این شهرستان اصلاح و به […]

پیشرفت ۹۰ درصدی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستاهای سروآباد/ اصلاح شبکه برق ۶۶ روستا به پایان رسید

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از اصلاح شبکه برق ۶۶ روستای واقع در این شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان آذرماه سال جاری، کل شبکه فشار ضعیف در این شهرستان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبدالله آذری مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد گفت: طول شبکه فشار ضعیف در شهرستان سروآباد ۲۵۶ کیلومتر است که ۱۶ کیلومتر آن در مناطق شهری و ۲۴۰ کیلومتر آن نیز مربوط به نواحی روستایی است.

وی افزود: بخش اعظمی از روستاهای این شهرستان در مناطقی با دسترسی سخت قرار گرفته و همین امر نیز باعث شده سختی کار در اجرای پروژه های برقرسانی و بهسازی این روستاها دو چندان باشد.

آذری با تاکید بر اینکه کل شبکه فشار ضعیف بخش شهری این شهرستان سال گذشته به طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار شد، افزود: تاکنون بیش از ۲۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف معادل ۹۰ درصد بخش روستایی این شهرستان نیز به کابل خودنگهدار تبدیل شده و تا پایان آذر ماه این میزان به ۱۰۰ درصد می رسد.

وی اظهار داشت: در مجموع از ۷۲ روستای واقع در شهرستان سروآباد تاکنون شبکه توزیع برق ۶۶ روستا به طور کامل به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد در پایان اظهار داشت: یکی از اهداف مهم در تبدیل شبکه های سیم مسی به کابل خودنگهدار بهسازی شبکه های فرسوده، جلوگیری از سرقت و خدمت رسانی مطلوب و مطمئن به مشترکین برق می باشد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان