استقلال هم امتیاز صدرنشین شد/ باخت خانگی تیم رحمتی با گل قائدی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک به چهارمین برد متوالی خود رسید و هم امتیاز سپاهان صدرنشین شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم آلومینیوم […]

استقلال هم امتیاز صدرنشین شد/ باخت خانگی تیم رحمتی با گل قائدی

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک به چهارمین برد متوالی خود رسید و هم امتیاز سپاهان صدرنشین شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و در حضور بیش از ۱۲ هزار تماشاگر به مصاف تیم استقلال رفت که مسابقه با نتیجه مساوی یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
این چهارمین برد متوالی آبی پوشان در لیگ برتر بود و استقلال اکنون ۵۲ امتیازی است و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول و بالاتر از پرسپولیس ایستاد. البته سپاهان امشب به مصاف تراکتور می رود. به این ترتیب استقلال قهرمان فصل پیش به تکرار قهرمانی خود در این فصل نیز امیدوار است و همچنان در کورس با سپاهان است. قائدی در اوج امادگی است و گل سه امتیازی او خیلی به آبی پوشان کمک کرد.

آلومینیوم هم بعد از ۵ مساوی متوالی در خانه شکست خورد تا با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول باقی بماند.

داور: پیام حیدری

کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، محمد عطایی

کارت زرد: زبیر نیک نفس، سعید مهری ، کوین یامگا ( استقلال) محمد نوازی – مربی، امیرمحمد هوشمند( آلومینیوم اراک)

کارت قرمز: محمد نوازی( مربی – آلومینیوم)

گل: مهدی قائدی( دقیقه ۵۵) برای استقلال

ترکیب تیم آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده( از دقیقه ۶۵ اسماعیل شریفات)، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا( از دقیقه ۷۶ مجتبی فخریان)، سید مهران موسوی، محمدرضا آزادی( از دقیقه ۸۱ امیرحسین نعمتی)، محمد مسلمی پور( از دقیقه ۶۵ امین جهان کهن)، میلاد فخرالدینی، محمد احسان حسینی( از دقیقه ۸۱ امیرمحمد هوشمند)

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

ترکیب تیم استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی( از دقیقه ۷۰ صالح حردانی)، کوین یامگا، زبیر نیک نفس( از دقیقه ۷۲ پیمان بابایی)، سعید مهری( از دقیقه ۸۳ محمد حسین مرادمند)، آرش رضاوند، مهدی قایدی( از دقیقه ۸۴ رضا میرزایی)، محمد محبی و ارسلان مطهری ( از دقیقه ۷۳ امید حامدی فر)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

شرح بازی:

مسابقه با چند دقیقه تاخیر آغاز شد و بازیکنان دو تیم در میدان حضور داشتند اما ایرادی که داود رفعتی ناظر مسابقه از حضور برخی تماشاگران در جایگاه ویژه گرفت باعث تاخیر شد.

دقیقه ۶: ارسال ضربه کاشته آلومینیوم در محوطه جریمه اولین فرصت گلزنی این مسابقه را ایجاد کرد. توپ به محمد زاده رسید و ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹: نخستین کرنر مسابقه را فخرالدینی زد که در نهایت مدافعان استقلال توپ را دفع کردند.

دقیقه ۱۱: خطای آرش رضاوند؛ بازیکن استقلال روی بازیکن آلومینیوم در میانه زمین باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم شد. در نهایت داور به دلیل خطای شدید به رضاوند کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۱۴:پاس پشت دفاع یک موقعیت گلزنی برای استقلال ایجاد کرد که پورحمیدی زودتر از مهاجم استقلال خارج از محوطه جریمه به توپ رسید و با ضربه سر توپ را دفع کرد.

دقیقه ۱۷: ارسال یامگا را دروازه بان آلومینیوم با یک واکنش راهی کرنر کرد که این کرنر حاصلی برای آبی پوشان نداشت.

دقیقه ۲۱: بهترین فرصت گلزنی استقلال را قائدی از دست داد و در موقعیت تک به تک نتوانست گلزنی کند ولی بازیکنان آلومینیوم اعتقاد داشتند که بازیکن استقلال در موقعیت آفساید صاحب توپ شده و به شدت به کمک داور مسابقه معترض شدند.

دقیقه ۲۵: شوت قائدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم اراک مهار کرد.

دقیقه ۲۷: شوت از راه دور آرش رضاوند به تیرک دروازه آلومینوم برخورد کرد تا یکی دیگر از شانس های مسلم گلزنی آبی پوشان از دست برود.

دقیقه ۲۹: شوت زاپاتا از پشت محوطه جریمه را حسینی دروازه بان استقلال با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد. ضربه کرنر را فخرالدینی روی دروازه استقلال ارسال کرد که مدافعان توپ را دفع کردند و استقلال یک ضد حمله روی دروازه آلومینیوم زد.

دقیقه ۳۴: شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه را دروازه بان آلومینیوم دفع کرد تا مانع گلزنی استقلال شود.

دقیقه ۳۷:ارسال سعید مهری در محوطه جریمه به مطهری رسید و ضربه سر این بازیکن را دروازه بان آلومینیوم مهار کرد.

دقیقه ۴۰:ارسال مسلمی پور در پشت محوطه جریمه به محمدرضا آزادی رسید و ضربه سر او از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: ضربه کاشته استقلال از پشت محوطه جریمه را سعید مهری زد که توپ از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۲: ضربه کاشته استقلال به مطهری رسید که ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۲: ضربه کاشته آلومینیوم اراک با اختلاف از بالای دروازه

استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: مهدی قائدی با یک شوت از داخل محوطه جریمه گل اول استقلال را به ثمر رساند. بعد از این گل به دلیل حضور یک جیمی جامپ خردسال در میدان مسابقه چند دقیقه ای متوقف شد.

دقیقه ۶۱ : ضربه کاشته استقلال را قائدی روی دروازه آلومینیوم اراک فرستاد که مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه ۶۵:مهری با توپ ربایی استقلال را صاحب یک موقعیت گلزنی کرد و پاس او در محوطه جریمه به محمد محبی رسید و شوت بی دقت او از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸ :شوت جهان کن با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰:اشتباه مدافع آلومینیوم یک فرصت گلزنی برای مطهری فراهم کرد که ضربه او روی طاق دروازه خورد .

دقیقه ۷۳:شوت زاپاتا با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: شوت فخریان با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۲:دو ارسال بلند بازیکنان آلومینیوم اراک را حسینی دروازه بان استقلال مهار کرد.