نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – با اشاره به مشخصات جوامع فناورانه خاطر نشان کرد: نوآوری جامع مقدمه کارآفرینی پایدار است و تامین مالی نقش مهمی در فعال و زنده بودن زیست بوم نوآوری دارد. حرکت به سمت آیندهای روشن در حوزه فناورانه و خدمات حوزه استارتاپ‌ها کلید زده شده و شروع […]

نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – با اشاره به مشخصات جوامع فناورانه خاطر نشان کرد: نوآوری جامع مقدمه کارآفرینی پایدار است و تامین مالی نقش مهمی در فعال و زنده بودن زیست بوم نوآوری دارد. حرکت به سمت آیندهای روشن در حوزه فناورانه و خدمات حوزه استارتاپ‌ها کلید زده شده و شروع عملیات کارخانه نوآوری در اصفهان و مجتمع اصفهان هوشمند، نمونه های بارز این اتفاق مهم و سازنده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نقش پیش بینی کرد: حداکثر ۱۸ ماه برای افتتاح رسمی شهرک فناوری اصفهان هوشمند زمان لازم است و خاطر نشان نمود: هم افزا شدن حرکت ها، حمایت و ایجاد یکپارچگی و پرهیز از نگاه جزیره ای توسط دستگاه های ذی ربط می تواند اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری استان را بیشتر از پیش پویا و کارآمد سازد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، ضمن تاکید بر لزوم مشارکت نهادها و دستگاههای مرتبط برای ترسیم افق روشن در حوزه فناوری و نوآوری و صنایع هایتک، اظهار داشت: این رویداد، نوید بخش یک حرکت پویا و امید آفرین در ابعاد استانی و ملی است که می‌تواند پتانسیل های مغفول مانده در استان را به گونه ای قابل توجه محقق و نمایان سازد.

نقش، با اشاره به فعالیت مجدد منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان، تاکید کرد: با افزایش تسهیلات تبصره ۱۸ و اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان و همچنین تبصره ماده ۱۶ زمینه اهتام شایگان در حمایت از شرکت های دانش بنیان بیش از پیش فراهم شده است. همچنین مقرر شده: زمین های خلع ید شده خارج از مزایده به شرکت های دانش‌بنیان اختصاص یابد تا با پشتیبانی و حمایت حاکمیتی بتوانند سهمی موثر و قابل توجه در توسعه همه جانبه و پویایی اقتصادی کشور ایفا نمایند.
خبرنگار: الهام خانی