کاخ سفید تایید کرد که رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر اسرائیل، بر تعهد خود مبنی بر عدم اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای تاکید کرده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری شفقنا«جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گوی تلفنی با «یائیر لاپید»، نخست […]

کاخ سفید تایید کرد که رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر اسرائیل، بر تعهد خود مبنی بر عدم اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای تاکید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری شفقنا«جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گوی تلفنی با «یائیر لاپید»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تعهد خود مبنی بر عدم اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای را مورد تاکید قرار داده است.

این در حالی است که ساعتی پیش نیز رسانه های خبری به نقل از یکی از مقامات کاخ سفید گزارش داده بودند که همزمان با تلاش تهران برای دستیابی به تضمین های قوی تری از واشنگتن جهت احیای توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ میلادی میان ایران و قدرت های جهانی که اسرائیل به شدت با آن مخالف است، بایدن با لاپید گفت و گو کرده است.

در همین حال، نخست وزیر اسرائیل با انتشار بیانیه ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که با رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گوی تلفنی خود، به طور مفصل در مورد «مذاکرات قدرت های بزرگ درباره مسئله توافق هسته ای و تلاش های مختلف برای متوقف ساختن پیشرفت ایران به سمت سلاح هسته ای» صحبت کردند.