پیش بینى ۴٠٠ دوره آموزشى براى کارکنان بانک دىارتقاء کارکنان منوط به گذراندن دوره هاى آموزشى است. مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه «آموزش کارکنان» از مهم‌ترین وظایف هر سازمان است، گفت: بانک دی بر آموزش برنامه‌ریزی شده و مستمر همکاران تاکید دارد به گونه ای که ارتقای سازمانی افراد منوط به گذراندن دوره‌های […]

پیش بینى ۴٠٠ دوره آموزشى براى کارکنان بانک دى
ارتقاء کارکنان منوط به گذراندن دوره هاى آموزشى است.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه «آموزش کارکنان» از مهم‌ترین وظایف هر سازمان است، گفت: بانک دی بر آموزش برنامه‌ریزی شده و مستمر همکاران تاکید دارد به گونه ای که ارتقای سازمانی افراد منوط به گذراندن دوره‌های کامل آموزشی و قبولی در این دوره ها است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دى در بازدید از مرکز آموزش این بانک با اشاره به ضرورت توجه و فراهم کردن امکانات مناسب در برگزاری کلاسهای آموزشی مستمر در راستاى افزایش کیفیت و بهره وری کارکنان اظهارکرد: بانک دى برنامه هاى آموزشی مستمر و مسیر رو به جلو و تحولی خوبی را با حضور اساتید باتجربه و صاحب نام در راستاى آموزش هر چه بهتر کارکنان در پیش گرفته است.
وى با بیان اینکه ۲۰۴ دوره آموزشی برای حدود ۱۸۰۰ نفر از کارکنان این بانک از ابتداى سال جارى تا اواسط شهریورماه پیش بینى شده است، تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط مرکز آموزش، تا پایان سال جاری ۴۰۰ دوره آموزشى برای سطوح مختلف شغلی کارکنان در بانک دی برگزار خواهد شد.
قیطاسى به روز بودن پرونده های آموزشی کارکنان را ضرورى عنوان کرد و گفت: باید دوره‌های آموزشی الزامی برای ارتقای کارکنان بانک پیش بینی شود تا افراد با گذراندن این دوره ها مدارج ترقی را طی کنند.
وی ادامه داد: کیفیت بالای دوره‌های آموزشى، پیوستگی و استمرار گذراندن آنها از اهمیت بالایى برخوردار است، به طوری که کارکنان پس از طی کردن این دوره‌ها باید به تمام اصول و فنون مرتبط با حوزه شغلی خود تسلط کافی داشته باشند.
مدیرعامل بانک دی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف مرکز آموزش این بانک، از طرح‌های ارتقای کیفی و کمی خدمات این مرکز بازدید بعمل آورد.