ملی‌پوش اصفهانی کاراته بانوان گفت: مسابقات آسیایی و جهانی را پیش رو داریم و امیدواریم در رقابت‌های پیش رو عملکرد خوبی داشته باشیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، یکتا داوری، تینا فتاحی و ملیکا سلطانی از اصفهان موفق شدند در انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتا عنوان نایب‌قهرمانی را به دست بیاورند. […]

ملی‌پوش اصفهانی کاراته بانوان گفت: مسابقات آسیایی و جهانی را پیش رو داریم و امیدواریم در رقابت‌های پیش رو عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، یکتا داوری، تینا فتاحی و ملیکا سلطانی از اصفهان موفق شدند در انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتا عنوان نایب‌قهرمانی را به دست بیاورند.

یکتا داوری ملی‌پوش اصفهانی کاراته در این مورد اظهار داشت: این مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان بود و سطح بالایی داشت، ۱۶ تیم در انتخابی شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: توانستیم عنوان نایب‌قهرمانی را به دست بیاوریم، این ترکیب برای سه سال متوالی عضو تیم ملی است و مقام اول آسیا را کسب کردیم.

داوری تصریح کرد: تیم در سطح آمادگی بالایی قرار داشت اما بیشتر از خودمان انتظار داریم و تلاش می‌کنیم زیرا در این مسابقات چهار تیم برای مرحله آخر انتخابی تیم ملی انتخاب شدند.

ملی‌پوش اصفهانی کاراته با بیان این‌که مسابقات آسیایی و جهانی را پیش رو داریم، گفت: امیدواریم در رقابت‌های پیش رو عملکرد خوبی داشته باشیم.