بیانیه خادمیاران گلستان شهدا اصفهان در محکومیت تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا خادمیاران گلستان شهدا استان اصفهان طی بیانیه ای تروریست خواندن سپاه پاسدارن توسط اتحادیه اروپا را محکوم کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است؛ بسمه تعالیوَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ(آل عمران۵۴)پارلمان اروپا […]

بیانیه خادمیاران گلستان شهدا اصفهان در محکومیت تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا

خادمیاران گلستان شهدا استان اصفهان طی بیانیه ای تروریست خواندن سپاه پاسدارن توسط اتحادیه اروپا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی
وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ(آل عمران۵۴)
پارلمان اروپا با واکنش عصبی به شکست خویش در جنگ ترکیبی و پیچیده غرب علیه ملت ایران، سند شکست خود را با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امضاء کرد. سیاستمداران اروپا به درستی بار دیگر به شکست کامل خود در برابر ملت ایران پی برده و به خوبی اقتدار، عقلانیت و هوشمندی سپاه را فهم کرده اند. اما آنچه را هرگز نفهمیده و ظاهراً از درک آن عاجز هست، علت اصلی شکست سیاست خود در ایران اسلامی و جهان اسلام است.
این درحالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه غرب را تحسین کرده اما علت عدم موفقیت آن‌ را در محاسبات غلطی توصیف فرمودند که غربی ها در شناخت از ملت ایران و مسئولان آن مرتکب شدند.
ملت‌های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان جهان در سال‌های اخیر شاهد اقدامات جدی و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم وحشی، بوده‌اند و بر نقش ایران در سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند.
بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مهد پرورش شهدای عزیزی چون سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.
خادمیاران گلستان شهداء، ضمن محکومیت شدید این اقدام، عواقب آن را متوجه کشورهای اروپایی دانسته و اعلام می نماید که تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع و محکم و پشیمان کننده امت شهید پرور ایران اسلامی روبرو خواهد شد ان شاء الله.

نصر من الله و فتح قریب
والسلام علیکم و رحمه الله
خادمیاران گلستان شهدا

دی ماه ۱۴۰۱