دبیر شورای نگهبان گفت: حضرت زهرا(س) نه یک شخص، بلکه یک مکتب هستند که در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی قابلیت پیروی دارند و لازم است مجامع علمی با پژوهش‌های کاربردی به تبیین دقیق ویژگی‌های سیره فاطمی بپردازند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه این […]

دبیر شورای نگهبان گفت: حضرت زهرا(س) نه یک شخص، بلکه یک مکتب هستند که در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی قابلیت پیروی دارند و لازم است مجامع علمی با پژوهش‌های کاربردی به تبیین دقیق ویژگی‌های سیره فاطمی بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا ضمن عرض تسلیت به مناسب سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، این مصیبت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و تمام ارادتمندان به آن حضرت تسلیت گفت.

وی افزود: حقیقت این است که ایشان نه یک شخص، بلکه یک مکتب هستند که در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی قابلیت پیروی دارند و لازم است مجامع علمی با پژوهش‌های کاربردی به تبیین دقیق ویژگی‌های سیره فاطمی بپردازند.

بیشتر بخوانید

دومین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) با حضور رهبر انقلاب

آیت‌الله جنتی ولایتمداری، روش تربیت فرزندان، روش مدیریت اقتصاد خانواده، روش حضور تاثیرگذار در اجتماع با رعایت همه ضوابط شرعی، رعایت حقوق دیگران، روش دستگیری از مستمندان، دشمن شناسی، زمان شناسی، هوشمندی سیاسی-اجتماعی، ایثار، ساده زیستی، عفاف و غیره، زوایای مختلف این شخصیت الهی دانست که باید تبیین شود.

وی تصریح کرد: در وصف این شخصیت عظیم همین بس که حضرت امام حسن عسکری(ع) فرمودند: ما حجت خدا بر مردم هستیم اما فاطمه(س) حجت خدا برماست.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه گفت: خطبه‌ها و دعاهای منسوب به حضرت زهرا(س) سرشار از تعالیم ارزشمند و آموزه‌های گرانقدر معرفتی است و شناخت حق، پایداری و استقامت در دفاع از آن و آمادگی برای هزینه دادن در این راه بزرگترین درسی است که باید از ایشان فرا بگیریم.