رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: نتانیاهو اگر فکر کرده است می‌تواند منطقه را به جنگ بکشاند، مقاومت حاضر است مانند جنگ ۳۳روزه در برابرش بایستد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در حاشیه بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به سؤال […]

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: نتانیاهو اگر فکر کرده است می‌تواند منطقه را به جنگ بکشاند، مقاومت حاضر است مانند جنگ ۳۳روزه در برابرش بایستد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در حاشیه بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ما همیشه یاد حاج قاسم بودیم و هستیم چراکه او جان خود را فدای ملت ایران و امت اسلامی کرده است.

رئیسی: انتقام خون شهید سلیمانی حتمی است

وی افزود: امروز جبهه مقاومت به روحیه حاج قاسم سلیمانی نیازمند است؛ آرزوی او این در آزادی تمامی سرزمین فلسطین محقق می‌شود و به آزادی قدس نزدیک‌تر شده‌ایم.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در واکنش به اظهارات و تهدیدات اخیر سران رژیم صهیونیستی ازجمله نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم تصریح کرد: تصمیمات اخیر نتانیاهو را که منطقه را تهدید کرده است قبلاً تجربه کرده‌ایم؛ نتانیاهو خیلی ضعیف است و نجنگیده و نه می‌تواند بجنگد. اگر فکر کرده است می‌تواند منطقه را به جنگ بکشاند، مقاومت حاضر است مانند جنگ ۳۳روزه بایستد.

صفی‌الدین ادامه داد: ما در آن جنگ پیروز بودیم و امروز هم با خون حاج قاسم و موشک‌های شهید سلیمانی قوی‌تر شده‌ایم؛ اگر نتانیاهو خطایی کند، در صحنه هستیم و آن‌ها را شکست خواهیم داد.