در عملیات جدید ضد صهیونیستی مقاومت فلسطین در گذرگاه الجمله در شهر جنین ، یک نظامی صهیونیست کشته شد. دو عامل فلسطینی این عملیات نیز به شهادت رسیدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،منابع خبری رژیم صهیونیستی به صورت رسمی کشته شدن یک افسر ارتش این رژیم را در جریان عملیات […]

در عملیات جدید ضد صهیونیستی مقاومت فلسطین در گذرگاه الجمله در شهر جنین ، یک نظامی صهیونیست کشته شد. دو عامل فلسطینی این عملیات نیز به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،منابع خبری رژیم صهیونیستی به صورت رسمی کشته شدن یک افسر ارتش این رژیم را در جریان عملیات ضد صهیونیستی بامداد امروز در گذرگاه «الجلمه» در نزدیکی جنین تائید کردند.

برخی منابع هم از زخمی شدن ۶ نظامی صهیونیست در این درگیری‌ها خبر می دهند؛ خبری که منابع دیگر فلسطینی هنوز آن را تائید نکردند.

پایگاه عبری زبان «والا» گزارش داد که مبارزان فلسطینی با نصب کمین در میسر نظامیان صهیونیست  در نزدیکی روستای الجمله ،  به روی نظامیان این رژیم تیراندازی کردند.

در پی این عملیات ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را تا روز جمعه منطقه بسته اعلام کرد.

همزمان گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی مسئولیت این عملیات ضدصهیونیستی را برعهده گرفت.

در پی این عملیات دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی  برای دستگیری دو جوان مبارز فلسطینی که طراحی و اجرای این عملیات را بر عهده داشته اند، به حالت آماده باش درآمده‌اند