واگذاری صندوق بازنشستگی مس به وزارت کار با رای اخیردیوان عدالت متوقف شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،با دستور شعبه ۶۴ دیوان عدالت اداری اجرای مصوبه مربوط به واگذاری صندوق بازنشستگی مس به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متوقف شد.قبل از این در تاریخ ۱۲ شهریورماه سال‌جاری بنا به […]

واگذاری صندوق بازنشستگی مس به وزارت کار با رای اخیردیوان عدالت متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،با دستور شعبه ۶۴ دیوان عدالت اداری اجرای مصوبه مربوط به واگذاری صندوق بازنشستگی مس به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متوقف شد.
قبل از این در تاریخ ۱۲ شهریورماه سال‌جاری بنا به دستور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیرعامل وقت صندوق بازنشستگی مس، طرح شکایت از مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و دادخواست مقتضی به دیوان عدالت اداری تقدیم شد.
در ادامه، با توجه به استدلال‌ها و اسناد و مدارک ارائه شده و با تاکید بر خصوصی بودن شرکت ملی مس ایران و به دنبال آن صندوق بازنشستگی مس همچنین رعایت نکردن تشریفات قانونی دادرس شعبه ۶۴ دیوان عدالت اداری دیروز ۲۰ شهریورماه دستور توقف اجرای مفاد مصوبه شورای مذکور را صادر کرد.
بازنشستگان مس از این مساله ابراز خوشحالی می‌کنند و ضمن تشکر از رای دیوان عدالت می‌گویند: کلیه‌ی بازنشستگان و مستمری‌بگیران مس با قرار گرفتن زیرمجموعه‌ی وزارت رفاه مخالف بودند.