ثبت‌نام ترم پاییز دوره‌های دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ثبت‌نام ترم پاییز دوره‌های آموزشی قرآن کریم دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در رشته‌های مختلف آغاز شد که تا ۵ آبان‌ماه امسال ادامه خواهد داشت.دوره‌های آموزشی این مرکز […]

ثبت‌نام ترم پاییز دوره‌های دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ثبت‌نام ترم پاییز دوره‌های آموزشی قرآن کریم دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در رشته‌های مختلف آغاز شد که تا ۵ آبان‌ماه امسال ادامه خواهد داشت.
دوره‌های آموزشی این مرکز در دو بخش بانوان و آقایان و در سه مقطع سنی خردسالان ۵ تا ۷ سال، کودکان ۷ تا ۱۳ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.
دوره آموزشی خردسالان شامل آموزش حفظ قرآن، کودکان شامل روخوانی، روان‌خوانی و حفظ ۲۴ سوره آخر قرآن کریم و برای بزرگسالان شامل روخوانی، روان‌خوانی، صوت و لحن، تجوید، حفظ ۵ جزء، حفظ ۲ ساله، تثبیت حفظ، کتابت قرآن و مداحی ویژه بانوان است.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند در ساعات اداری به صورت حضوری به دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مراجعه کنند یا اینکه با شماره‌های ۳۲۱۳۱۳۲۰ و ۳۲۲۲۵۰۰۴ تماس بگیرند.