نهمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس، ۱۷ مهرماه (نهم اکتبر ۲۰۲۲) با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای بازار جهانی فولاد به میزبانی هتل المپیک تهران برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از سایت خبری- تحلیلی معدن۲۴، این دوره از همایش استیل پرایس با موضوع «بازار جهانی فولاد و مواد اولیه: […]

نهمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس، ۱۷ مهرماه (نهم اکتبر ۲۰۲۲) با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای بازار جهانی فولاد به میزبانی هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از سایت خبری- تحلیلی معدن۲۴، این دوره از همایش استیل پرایس با موضوع «بازار جهانی فولاد و مواد اولیه: فرصت ها و تهدیدها در شرایط سخت» برگزار می‌شود.

ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن سنگ آهن ایران به عنوان همکاران این همایش و شرکت فکور صنعت تهران، گسترش صنایع و معادن ماهان و مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، شرکت مهندسی بین‌المللی فولاد تکنیک و صبا فولاد خلیج‌فارس اسپانسرهای این رویداد و نمایشگاه جانبی پیش‌بینی شده در آن تاکنون هستند.

علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی با شماره های ۸۸۹۸۱۲۰۶ و ۱۲۰۷ و شماره پشتیبانی ۰۹۳۶۱۵۸۴۷۸۸ تماس حاصل کنند و یا به سایت https://steelpriceevents.ir/ مراجعه فرمایند.