مجید شمس مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان با اشاره به سفر هیئت سیاسی_تجاری اصفهان به دو استان کشور روسیه، بیان کرد: تاکنون چندین استان کشور با برقراری روابط تجاری و اقتصادی با استان های مرتبط با توانمندی ها و ظرفیت های خود درکشور روسیه، همکاری های خوبی را آغاز نموده اند. […]

مجید شمس مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان با اشاره به سفر هیئت سیاسی_تجاری اصفهان به دو استان کشور روسیه، بیان کرد:

تاکنون چندین استان کشور با برقراری روابط تجاری و اقتصادی با استان های مرتبط با توانمندی ها و ظرفیت های خود درکشور روسیه، همکاری های خوبی را آغاز نموده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، با پیگیری های مستمر، مکاتبات و تقبّل هزینه های سفر توسط طرف های روسی و به رغم برودت شدید هوا در این ایام در این کشور، هیئت اصفهانی متشکل از نمایندگان بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، تجارت و بازرگانی و مراکز علمی و فناوری استان به سرپرستی استاندار اصفهان و در معیّت معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، به دو استان سن پترزبورگ و مسکو سفر نمودند.

چهار راهبرد اساسی به منظور انجام این سفر تعریف شد که در هرحوزه نقشه راهی مشخص طراحی شده است که مورد امضاء استاندار اصفهان و مقام دولتی متناظر در هر یک از استان های سن پترزبورگ و مسکو قرار می گیرد.

اقتصاد، بازرگانی، سرمایه گذاری وکشاورزی، همکاری در بخش مدیریت خدمات شهری، توسعه مباحث گردشگری و همکاری علمی، فناورانه و دانش بنیان مهمترین رویکردهای این سفر است