مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت:حدود ۲۰۰هزار کرمانی در مراسم اربعین حسینی شرکت می کنند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان احسان عراقی زاده در نشست خبری با موضوع اعزام زایرین پیاده رویاربعین حسینی بوسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از ۹ماه […]

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت:حدود ۲۰۰هزار کرمانی در مراسم اربعین حسینی شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان احسان عراقی زاده در نشست خبری با موضوع اعزام زایرین پیاده رویاربعین حسینی بوسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از ۹ماه پیش برنامه ریزی برای اعزام اربعین آغاز کرده ایم.

طبق اعلام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان قیمت بلیت رفت اتوبوس معمولی ۵۵۰هزار تومان و وی آی پی ۸۵۰هزار تومان قیمت برگشت نیز همین مبلغ است.

او با یادآوری ثبت نام روزانه حدود هزار و ۸۰۰نفر در سامانه سماح افزود:برای اولین بار در استان کرمان بلیت رفت و برگشت برای زایرین ارائه کردیم و با این اقدام بسیاری از مشکلات ما برای جابجایی زایران حل می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با تبیین اقدام صورت گرفته برای خدمات رسانی بهتر به زایرین تصریح کرد: برای زایرانی که بلیط دریافت کرده اند لوکیشن محل سوار شدن اتوبوس به موقع برگشت برای آن‌ها به صورت پیامک ارسال می‌شود