به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر موحدی طی پیامی فرارسیدن چهاردهم مهر ماه روز ملی دامپزشکی را به تمامی اعضای محترم خانواده دامپزشکی استان پهناور اصفهان در بخش دولتی و خصوصی تبریک و تهنیت عرض نمود. <<بسمه تعالی>> امروزه تضمین سلامت انسان در گرو سلامت دام است و بدون تردید می توان گفت […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر موحدی طی پیامی فرارسیدن چهاردهم مهر ماه روز ملی دامپزشکی را به تمامی اعضای محترم خانواده دامپزشکی استان پهناور اصفهان در بخش دولتی و خصوصی تبریک و تهنیت عرض نمود.

<<بسمه تعالی>>

امروزه تضمین سلامت انسان در گرو سلامت دام است و بدون تردید می توان گفت دیگر هیچ مرزی را بین بهداشت محیط، بهداشت انسان و بهداشت دام نمی توان متصور شد. از این رو، الگوی سلامت واحد (One Health) مبنای اعتلاء و ارتقای بهداشت عمومی است و همین امر نقش و جایگاه بی نظیر حرفه دامپزشکی را بیشتر نمایان می سازد.

ارتقاء شاخص های بهداشت عمومی و بهداشت دام مرهون تلاش های شبانه روزی یکایک شما همکاران عزیز می باشد که افکار عمومی جامعه به ویژه جامعه هدف ما به خوبی می داند بخش های مختلف دامپزشکی با امکانات محدود، خدمات بی شائبه ای را تقدیم آنان می نمایند و همیشه قدردان این زحمات و خدمات می باشند.

اینجانب با کمال افتخار، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و فرارسیدن چهاردهم مهرماه، روز ملی دامپزشکی را به اعضای محترم و فرهیخه خانواده دامپزشکی استان اصفهان در بخش دولتی و خصوصی تبریک و تهنیت عرض نموده و برخود لازم می دانم از تلاش شبانه روزی، خالصانه و صادقانه همگان در یکسال گذشته تشکر و قدردانی نمایم.

از درگاه خداوند متعال موفقیت و سلامتی تمامی همکاران و خانواده محترمتان را مسئلت می نمایم.

دکتر شهرام موحدی

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان