استاندار اصفهان در آیین اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه و ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ظرفیت‌های سامانه امداد هوشمند (سها)‌ اشاره و افزود: این سامانه توانمندسازی مددجویان را همراه با حفظ کرامت آنان مورد توجه قرار داده و از این جهت حرکتی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار […]

استاندار اصفهان در آیین اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه و ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ظرفیت‌های سامانه امداد هوشمند (سها)‌ اشاره و افزود: این سامانه توانمندسازی مددجویان را همراه با حفظ کرامت آنان مورد توجه قرار داده و از این جهت حرکتی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، استاندار اصفهان، تعلق خاطر و باور مردم به ایام شعبانیه را یکی از عوامل رقم زدن جلوه های ایثار و گذشت مردم عنوان و خاطر نشان ساخت: استان اصفهان همیشه در همه عرصه ها ازجمله در مولفه های متعالی ایثار، شهادت، مددکاری، دستگیری و فداکاری در اوج بوده و چنین اموری از شاخص های اصیل رفتاری مردم استان شهیدپرور و سختکوش اصفهان است.

وی، فعالیت و تلاش در مجموعه های خیریه ها را مصداق مبرز شاخص مسئولیت اجتماعی و اعتماد اجتماعی برشمرد و اقدام در امور خیر را یکی از افضل ترین امور تبیین و افزود: مشارکت فعالانه در این حیطه خیرخواهانه توفیق ویژه می‌خواهد.

نماینده عالی قوه مجریه در استان، همچنین بر هم افزایی و همکاری سازنده نهادها در یاری رساندن به نیازمندان تأکید نمود و بیان کرد: بی گمان با تشکیل و فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی شاهد اتفاقات فرخنده ای خواهیم شد.

رئیس شورای اداری استان، بر خلق ظرفیت‌های جدیدی در امور خیریه و کمک به مددجویان سفارش و خاطرنشان ساخت: بی گمان، ساماندهی به فعالیت‌های خیرخواهانه از اهمیت خاص و شایانی برخوردار است و هر چقدر، بازه کمک‌های خیرخواهانه گسترده تر و انسجام بیشتر شود و از سوی دیگر از موازی کاری ممانعت گردد، نتیجه کارآمدتر و قابل قبول‌تری در راستای تحقق عدالت اجتماعی عملیاتی می شود.

در این آیین استاندار، از تنی چند از خیران نیکوکار کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهدا لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی کرد.
خبرنگار: الهام خانی