رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم خوش طلا لطفی افصح، مادر شهیدان گرانقدر «لیلا، مهدی، جلال، حاجیه و سلیمان حیدری» به خانواده محترم این مرحومه و مردم غیور استان همدان تسلیت گفت و برای ایشان از درگاه خداوند همجواری با فرزندان دلبندش مسألت کرد. به گزارش پایکاه خبری شهید یاران به نقل از […]

رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم خوش طلا لطفی افصح، مادر شهیدان گرانقدر «لیلا، مهدی، جلال، حاجیه و سلیمان حیدری» به خانواده محترم این مرحومه و مردم غیور استان همدان تسلیت گفت و برای ایشان از درگاه خداوند همجواری با فرزندان دلبندش مسألت کرد.

به گزارش پایکاه خبری شهید یاران به نقل از نهاد ریاست جمهوری،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم خوش طلا لطفی افصح، مادر شهیدان گرانقدر «لیلا، مهدی، جلال، حاجیه و سلیمان حیدری» آورده است: این اسوه صبر و مقاومت که در دوران دفاع مقدس پنج گل تازه رسته خود را به گلستان ایثار و شهادت ملت ایران تقدیم کرد و سال‌ها داغ فراق آنان را با توسل به ائمه اطهار(ع) بردبارانه تحمل نمود، بی‌شک جایگاه رفیع در سرای باقی خواهد داشت.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم خوش طلا لطفی افصح مادر شهیدان گرانقدر «لیلا، مهدی، جلال، حاجیه و سلیمان حیدری» موجب تأثر و تألم شد.
این اسوه صبر و مقاومت که در دوران دفاع مقدس پنج گل تازه رسته خود را به گلستان ایثار و شهادت ملت ایران تقدیم کرد و سال‌ها داغ فراق آنان را با توسل به ائمه اطهار(ع) بردبارانه تحمل نمود، بی‌شک جایگاه رفیع در سرای باقی خواهد داشت.
اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم این مرحومه و مردم غیور استان همدان، برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان دلبندش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران