پدیدآور: بهزاد دانشگر ناشر: شهید کاظمی تعداد صفحات: ۲۷۲ جواد محمدی، جوانی فعال، پُرشور، فرهنگی و انقلابی بود. علاقه حضور و فعالیت در پایگاه‌های بسیج پایش را به سپاه پاسداران باز کرد. «دخترها بابایی‌اند» سایه‌روشنی است از زندگی او که خیلی هم از ما دور نبود. راویان متعدد این کتاب او را با نگاه شخصی […]

پدیدآور: بهزاد دانشگر

ناشر: شهید کاظمی

تعداد صفحات: ۲۷۲

جواد محمدی، جوانی فعال، پُرشور، فرهنگی و انقلابی بود. علاقه حضور و فعالیت در پایگاه‌های بسیج پایش را به سپاه پاسداران باز کرد. «دخترها بابایی‌اند» سایه‌روشنی است از زندگی او که خیلی هم از ما دور نبود. راویان متعدد این کتاب او را با نگاه شخصی خودشان توصیف می‌کنند؛ شرح ماجراهایی که در کل تصویری واحد و کامل‌ از شهید را ترسیم می‌کنند.

این کتاب شرحی است از روابط پُر مِهر و عاطفه جواد محمدی و خانواده‌اش؛ بهانه‌های دختر کوچک او که هنگام خواب برایش قصه می‌گفت، وصفِ حالِ پدر و مادری که برای عاقبت بخیر شدنش به خدا توکل کردند، همسرش که با غروب آفتاب، نور عشق و امید در دلش کم‌رنگ می‌شد، اقوام و دوستانی که هر یک روایتی دلنشین از خوبی‌ها، محبت‌ها و توجهات او دارند.

سرانجام روز پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۹۶ زمان اعزام به سوریه فرا می‌رسد و سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ در اثر اصابت گلوله به پا و پهلو به شهادت می‌رسد. بعد از گذشت ۲۵ روز چشم انتظاری، پیکر مطهر او را پیدا کردند و به آغوش وطن سپردند.