صدها هزار کارگر در بخش‌های مختلف اقتصاد انگلیس از حمل و نقل ریلی گرفته تا آتشنشانی و پرستاری در حال برنامه‌ریزی اعتصاب در ماه جاری در ژانویه هستند و قرار است این اعتصاب‌ها هرروز تا کریسمس ادامه داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از اسکای نیوز، اتحادیه حمل‌ونقل ریلی و دریایی انگلیس […]

صدها هزار کارگر در بخش‌های مختلف اقتصاد انگلیس از حمل و نقل ریلی گرفته تا آتشنشانی و پرستاری در حال برنامه‌ریزی اعتصاب در ماه جاری در ژانویه هستند و قرار است این اعتصاب‌ها هرروز تا کریسمس ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از اسکای نیوز، اتحادیه حمل‌ونقل ریلی و دریایی انگلیس RMT پیشنهاد اپراتورهای قطار برای جلوگیری از اعتصاب در تعطیلات کریسمس را رد کرد. این اپراتورها خواستار ۸ درصد افزایش دستمزدها بودند، اما این درخواست رد شد.

صدها هزار کارگر در بخش‌های مختلف اقتصاد انگلیس در حال برنامه‌ریزی اعتصاب در ماه جاری و در ژانویه هستند و قرار است این اعتصاب‌ها هرروز تا کریسمس ادامه داشته باشد.

احتمالاً بیش‌از ۳۳ هزار آتش‌نشان و کارکنان اتاق کنترل به جمع این اعتصاب‌کنندگان اضافه می‌شوند. اعضای اتحادیه آتش‌نشان‌ها درمورد موافقت خود با افزایش مضحک ۵ درصدی دستمزدها رأی‌گیری خواهند کرد،اتحادیه حمل‌ونقل ریلی و دریایی انگلیس خواستار یک جلسه‌ی فوری با گروه حمل‌ونقل ریلی شده‌است و امیدوار است این اختلافات حل شود.