به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهلت ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ اردیبهشت لغایت ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز شده، که متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس سایتwww.quraniran.ir ثبت نام خود را انجام دهند. قابل توجه ثبت نام کنندگان که فیلم […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهلت ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ اردیبهشت لغایت ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز شده، که متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس سایتwww.quraniran.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

قابل توجه ثبت نام کنندگان که فیلم آموزشی نحوه ثبت نام و شیوه نامه مسابقات سال۱۴۰۱ جهت آشنایی و اطلاعت بیشتر در سایت ثبت نام بارگزاری شده است.

رشته های قرائت ، تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ (کل، ۲۰جزء، ۱۰جزء،۵جزء) تفسیر قرآن کریم ، دعاخوانی ، اذان ، نهج البلاغه_، صحیفه سجادیه (برادران و خواهران) و مدیحه سرایی و همخوانی( برادران و خواهران)
برای متقاضیان در این سایت منتشر شده است.

لازم له ذکر است که ثبت نام‌ فقط توسط شخص متقاضی شرکت در مسابقات صورت می گیرد و در صورت لزوم با حضور در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود، ثبت نام امکان پذیر
می باشد .

(اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان)

کویستان عبدالحکیمی /کردستان