۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است فرمانده انتظامی استان اصفهان از ۱۳ آبان به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت ایران یاد کرد و این روز را بهترین فرصت برای نمایش خشم مردم از جنایات استکبار جهانی دانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، […]

۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

فرمانده انتظامی استان اصفهان از ۱۳ آبان به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت ایران یاد کرد و این روز را بهترین فرصت برای نمایش خشم مردم از جنایات استکبار جهانی دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار حمید علی نقیان‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت سیزده آبان در تاریخ معاصر کشورمان یادآور رویدادهای مهم تاریخ ساز و اثرگذاری بوده که در شکل‌گیری تاریخ کشور و انقلاب اسلامی نقشی بزرگ و سرنوشت ساز داشتند.

وی افزود: حادثه تبعید امام خمینی از ایران به ترکیه، شهادت دانش آموزان توسط ماموران رژیم پهلوی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان سال ۵۸ سه رویداد مهمی هستند که در هر ۳ رویداد می توان تقابل ملت بزرگ ایران با آمریکای جنایتکار را مشاهده کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امام خمینی ( ره ) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ را انقلاب دوم جمهوری اسلامی عنوان کردند اظهار داشت: دانشجویان عزیز در این روز قدرت پوشالی ابر قدرت جهان را از بین برده و در نزد افکار عمومی خوار و زبون کردند.

سردار علی نقیان پور خاطر نشان کرد: در روزهایی رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا به کشتار و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین می‌پردازد و دست‌های استکبار جهانی به خون مردم غزه آغشته شده سیره آبان بهترین فرصت برای نشان دادن اعلام انزجار و نمایش خشم جامعه ایران اسلامی از دانش آموزان و دانشجویان تا سایر اقشار مختلف مردم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان حضور باشکوه و پرشور مردم ایران در مراسم گرامی‌داشت ۱۳ آبان را نشانه ایستادگی بر سر آرمان های بلند انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نباید این روز از یادها فراموش شود و از طریق جهاد تبیین دانش آموزان و دانشجویان که آینده سازان کشور هستند را با دشمنی های آمریکا آشنا کنیم.