افتتاح ۶ واحد دانش بنیان در منطقه اقتصادی پیام به مناسبت هفته دولت ۶ واحد دانش بنیان با حضور زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه ویژه اقتصادی پیام افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز البرزآیین افتتاح ۶ واحد دانش بنیان به مناسبت هفته دولت […]

افتتاح ۶ واحد دانش بنیان در منطقه اقتصادی پیام به مناسبت هفته دولت ۶ واحد دانش بنیان با حضور زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه ویژه اقتصادی پیام افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز البرز
آیین افتتاح ۶ واحد دانش بنیان به مناسبت هفته دولت و با حضور زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد.

این واحد‌های تولیدی و صنعتی در زمینه تولید تلفن‌های همراه، لوازم جانبی رایانه، تولید پایانه‌های فروش آنلاین بی سیم و با سیم و صندوق فروشگاهی دیجیتالی، دستگاه‌های خودپرداز و تولید تجهیزات مخابراتی، تولید سرور و شبکه سوئیچ فعال خواهند بود.
هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شد.
برای اجرای این طرح‌ها بیش از یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال و ۱۲ میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی-ریالی توسط بخش خصوصی انجام شده است.

همچنین در این مراسم، قرارداد واگذاری ۱۳۲ هزار متر مربع زمین برای واگذاری به ۲۵ شرکت سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد و اعطا می‌شود.