گرامیداشت یاد شهدای عملیات بیت المقدس در اصفهان خادمیاران رضوی کانون محله ای نورباران اصفهان، هم‌زمان با سالروز عملیات بیت المقدس، بر سر مزار شهدای این عملیات گرد آمده و یاد و خاطره بزرگ مردان عرصه جبهه و جهاد را گرامی داشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خادمیاران کانون خدمت رضوی نورباران، در […]

گرامیداشت یاد شهدای عملیات بیت المقدس در اصفهان

خادمیاران رضوی کانون محله ای نورباران اصفهان، هم‌زمان با سالروز عملیات بیت المقدس، بر سر مزار شهدای این عملیات گرد آمده و یاد و خاطره بزرگ مردان عرصه جبهه و جهاد را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خادمیاران کانون خدمت رضوی نورباران، در مراسمی که به همت کارگروه ایثار و شهادت این کانون تدارک دیده شد، بر سر مزار شهدای عملیات بیت المقدس در گلستان شهدای شهر اصفهان گرد هم آمده و ضمن قرائت زیارت عاشورا با نوای مداح اهل‌بیت(ع)، از روایت گری و سخنرانی فرمانده دوران دفاع مقدس، سردار مصطفی سجاد بهره مند شدند.

سردار سجاد ضمن بیاناتی درباره وضعیت جنگ به محدودیت های نیروهای ایرانی در بدو تهاجم عراق به ایران اشاره کرد و گفت: جانفشانی این نیروهای مخلص و فداکار، تحت لوای رهبری امام خمینی(ره) موجب شد بر دشمن فائق آمده و توازن نظامی که به نفع عراق و کشورهای غربی بود به نفع جمهوری اسلامی تغییر یابد.

وی تاکید کرد: عملیات بیت المقدس نمونه بارز رویارویی و استقامت جمهوری اسلامی در برابر غرب بود.
خبرنگار: الهام خانی