تاکید بر جهاد خدمت رسانی و ارتقای بهره‌وری در صنعت آبفا مدیر کل بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورگفت: فعالان صنعت آبفا باید زمینه ارائه خدمات پایدار را در تمام نقاط کشور فراهم کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ محمد رسولی امین در نشستی با برخی از مدیران آبفای استان اصفهان بر […]

تاکید بر جهاد خدمت رسانی و ارتقای بهره‌وری در صنعت آبفا

مدیر کل بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورگفت: فعالان صنعت آبفا باید زمینه ارائه خدمات پایدار را در تمام نقاط کشور فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ محمد رسولی امین در نشستی با برخی از مدیران آبفای استان اصفهان بر ارائه خدمات پایدار تاکید کرد و اظهار داشت: فعالان صنعت آبفا باید زمینه ارائه خدمات پایدار را در تمام نقاط کشور فراهم کنند چرا که مردم انتظار دسترسی مطلوب به خدمات صنعت آبفا را دارند و این مهم با رویکرد جهاد خدمات رسانی محقق می شود.

وی امید آفرینی در جامعه را ضروری برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر مسئولان امر به رغم چالش های موجود با تمام توان در صدد ارائه خدمات مطلوب به مردم هستند و باید با تبیین چگونگی خدمت رسانی به مردم زمینه های نشاط و امید را در جامعه مهیا کرد.

مدیر کل بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به برخی از خدمات صنعت آبفا پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: در سال های اخیر صنعت آبفا در زمینه را ه اندازی آب شیرین کن ها، احداث و توسعه تصفیه خانه های آب و فاضلاب و دیگر تاسیسات بسیار موفق عمل کرده است.

رسولی امین نیز برتقویت نشاط سازمانی تاکید کرد و بیان داشت: ایجاد زمینه های افزایش نشاط ، شادابی و انگیزه در شرکت های آب و فاضلاب باید بیش از گذشته مهیا شود تا فرآیند خدمات رسانی به مردم بهتر و دقیق تر صورت گیرد که این عوامل در نهایت منجر به ارتقای بهره وری در صنعت می شود .

وی جوان‌گرایی را یکی از عوامل موفقیت صنعت آبفا دانست و اظهار داشت: برای بهبود فرآیندها باید جوان‌گرایی در دستور کار قرار گیرد که خوشبختانه آبفای اصفهان با برگزاری نشست هم اندیشی با جوانان در این زمینه پیشرو بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد