مردم اصفهان در محکومیت توهین به قرآن کریم تجمع می‌کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مردم شهر اصفهان اهانت به ساحت مقدس قرآن را تاب نیاورده و در محکومیت کسانی که این عمل وقیح را انجام داده و به ساحت مقدس قرآن کریم توهین کردند، بعد ازظهر چهار شنبه،۱۴تیرماه ساعت ۱۷در میدان امام […]

مردم اصفهان در محکومیت توهین به قرآن کریم تجمع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مردم شهر اصفهان اهانت به ساحت مقدس قرآن را تاب نیاورده و در محکومیت کسانی که این عمل وقیح را انجام داده و به ساحت مقدس قرآن کریم توهین کردند، بعد ازظهر چهار شنبه،۱۴تیرماه ساعت ۱۷در میدان امام حسین علیه السلام اصفهان با حضور گسترده خود و به ویژه همراهی حافظان و قاریان ممتاز کشوری نسبت به توهین کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم تجمع می کنند.

شایان ذکر است روز چهارشنبه (۷ تیرماه) سلوان مومیکا، مهاجر ۳۷ساله مسیحی عراقی که از این کشور به سوئد گریخته است، به هتک حرمت و آتش زدن نسخه ای از قرآن و توهین به اعتقادات مسلمانان جهان در مقابل بزرگ ترین مسجد در استکهلم، پایتخت سوئد دست زد. این هتک حرمت با ممانعتی از سوی مقامات و پلیس سوئد مواجه نشد. این اقدام موجی از اعتراض را در میان مسلمانان سراسر جهان دامن زد. با این حال، او اعلام کرد که نسخه ای دیگر از قرآن را طی ۱۰روز دیگر در مقابل سفارت عراق در استکهلم آتش خواهد زد. به گزارش روسیا الیوم، مومیکا که در منطقه قره قوش واقع در «بخدیدا» در استان نینوا متولد شده و در شبکه های اجتماعی خود را «نویسنده و ملحد» معرفی می کند، روز چهارشنبه تحت حمایت پلیس سوئد و در برابر چشمان حدود ۲۰۰مسلمان قرآن کریم را آتش زد.
خبرنگار: الهام خانی