نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: اغتشاشگران در جهت خوش رقصی برای نظام سلطه اقداماتی چون اهانت به قرآن و مساجد را انجام دادند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،به نقل از خبرگزاری مهر،حسین حق وردی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۹ مهر) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از تلاش […]

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: اغتشاشگران در جهت خوش رقصی برای نظام سلطه اقداماتی چون اهانت به قرآن و مساجد را انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،به نقل از خبرگزاری مهر،حسین حق وردی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۹ مهر) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از تلاش نیروی انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام (عج) که با تلاش‌های مجاهدانه خود باعث امنیت خود و مملکت شدند، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: ننگ ابدی بر آشوب طلبان، اغتشاشگران و حامیان آشوب‌های اخیر که در جهت خوش رقصی برای نظام سلطه از هیچ اقدامی فروگذار نکرده اند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اغتشاشگران و آشوب طلبان به قرآن و مساجد اهانت کردند و به بانوان محجبه حمله کرده و چادر از سر آنان درآوردند که این اقدامات نشان دهنده جنایات رنگارنگی است که مرتکب شدند.

حق وردی گفت: اتحاد شیطانی پول، ابزار و رسانه اگر علیه هر ابر قدرتی به کار گرفته می‌شد تاکنون بارها فرو می‌پاشید اما علیرغم اینکه دشمنان این ابزارها را بارها علیه ایران به کار گرفته اند اما مردم ما در مقابل دشمنان ایستادند و مسئولان باید قدردان مردمی باشند که با وجود مشکلات متعدد باز هم حاضر نشدند با طراحان آشوب همراهی کنند.