تعدادی از مدیران آبفای مناطق خودگردان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، در خصوص لزوم مدیریت مصرف بهینه آب و راه های عبور از کم آبی به ایراد سخن پرداختند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف […]

تعدادی از مدیران آبفای مناطق خودگردان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، در خصوص لزوم مدیریت مصرف بهینه آب و راه های عبور از کم آبی به ایراد سخن پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفت؛
حضور مدیران و کارکنان آبفا در آئین نماز جمعه استان اصفهان

در سومین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب، مدیران و کارکنان آبفای استان اصفهان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کردند.
روز جمعه سوم تیرماه جاری که روز «مشارکت مردمی، یاری گری آب و توسعه پایدار» نام گرفته بود؛ مدیران، کارکنان و بسیجیان مناطق ۳۸ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم نماز جمعه شرکت کرده و با برپایی میز خدمت به سوالات نمازگزاران پاسخ دادند.
همچنین تعدادی از مدیران آبفای مناطق خودگردان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، در خصوص لزوم مدیریت مصرف بهینه آب و راه های عبور از کم آبی به ایراد سخن پرداختند.
در شهر اصفهان نیز علاوه بر برپایی میز خدمت و نصب بنرهای اطلاع رسانی در مصلای بزرگ این شهر، تعدادی بروشور آموزشی نیز بین نمازگزاران جمعه توزیع شد.
در نماز جمعه اصفهان همچنین بیانیه آبفای استان اصفهان قرائت شد. در این بیانیه آمده است: «سقایان و خدمتگزاران مردم شریف استان اصفهان در شرکت آبفا بار دیگر تعهد و تضمین می دهند در امر تامین آب شرب سالم و بهداشتی با تمام ظرفیت های انسانی و فنی تلاش نمایند. بر این اساس در هفته صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بی سابقه دمای هوا، از آحاد شهروندان ولایت مدار تقاضا داریم با مدیریت مصرف بهینه آب با خادمان خود در این شرکت همکاری نموده تا فصل تابستان را با بهترین شکل ممکن در توزیع عادلانه آب و پیشگیری از کمبود این مایع حیاتبخش سپری نماییم».