دستگیری باند ۷ نفره سرقت و زورگیری در”سنندج” رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری باند ۷ نفره سارق و زورگیر در شهرستان سنندج خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ”عبدالله فاتحی”در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود یک ماه قبل فردی به پلیس آگاهی استان مراجعه و بیان کرد […]

دستگیری باند ۷ نفره سرقت و زورگیری در”سنندج”

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری باند ۷ نفره سارق و زورگیر در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ”عبدالله فاتحی”در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود یک ماه قبل فردی به پلیس آگاهی استان مراجعه و بیان کرد که توسط چند نفر و با یک خودروی پلاک مخدوش مورد ربایش قرارگرفته است که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای دستور سردار”آزادی” فرمانده انتظامی استان،تیمی ویژه متشکل ازکارآگاهان تشکیل شد که با اشراف اطلاعاتی و کارپیچیده و تلاش شبانه روزی مأموران مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه افراد زورگیر، فرد ربوده شده را به بیرون شهر برده و مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان رمز ارز را از کیف پول الکترونیکی وی را به حساب خود انتقال داده بودند، خاطر نشان کرد: این باند سارق از ۲ نفر دیگر نیز به همین روش زورگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان تصریح کرد: در این رابطه ۷ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند و تمامی مبالغ، اموال و گوشی های به مالباختگان تحویل داده شد که در همین راستا مجموعه انتظامی استان درتمام اوقات شبانه روز درراستای تأمین امنیت مردم تلاش می کند تا امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورد.