راه‌اندازی چهار بازار میوه و تره‌بار تا نوروز ۱۴۰۳ در اصفهان شهردار اصفهان گفت: هفته گذشته دو بازار میوه و تره‌بار در شهرک کوثر و سپاهان شهر افتتاح شد و چهار بازار دیگر نیز تا نوروز ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، […]

راه‌اندازی چهار بازار میوه و تره‌بار تا نوروز ۱۴۰۳ در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: هفته گذشته دو بازار میوه و تره‌بار در شهرک کوثر و سپاهان شهر افتتاح شد و چهار بازار دیگر نیز تا نوروز ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان و دسترسی راحت‌تر آن‌ها به خریدهای روزانه میوه و تره‌بار، پیگیر راه‌اندازی بازارهای عرضه میوه و تره‌بار بودیم تا این اقلام را باکیفیت و قیمت کنترل‌شده خریداری کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته دو بازار میوه و تره‌بار در شهرک شهید کشوری و سپاهان شهر افتتاح شد، افزود: چهار بازار دیگر نیز تا نوروز ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه میوه و صیفی‌جات با قیمت کنترل‌شده و ارزان‌تر در این بازارها عرضه می‌شود، تصریح کرد: این اقدام در تهران نیز انجام و موجب رضایتمندی عموم شده است.

قاسم‌زاده در پایان اضافه کرد: طبق دستورالعمل ابلاغ شده از تهران، مقرر شد در تمام کلان‌شهرها بازارهای میوه و تره‌بار احداث شود که اصفهان نیز در این راستا گام برداشته است.