همکاری میان بنیاد شهید و امورایثارگران استان و شورای اسلامی شهر اهواز ، با هدف حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت ، افزایش خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان ،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک بین بنیاد شهید […]

همکاری میان بنیاد شهید و امورایثارگران استان و شورای اسلامی شهر اهواز ، با هدف حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت ، افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان ،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرداری ، بر لزوم افزایش همکاری بین این دو نهاد تأکید کرد.حسن نورانی این تاکید را در نشست با رئیس شورای اسلامی شهر اهواز داشت و افزود : یکی از مهمترین وظایف ما در قبال از جان گذشتگی شهدا، ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام آنان، جهت انتقال این فرهنگ غنی به نسل‌های آینده است.

وی ادامه داد: یکی از انتظارات ما از مجموعه شهرداری و شورا ، همکاری در ساماندهی گلزار شهدای اهواز است که در این خصوص بنیاد شهید ، آمادگی خود را اعلام کرده است.

نورانی ، راه اندازی یادمان شهید هاشمی را یکی از حرکت‌های فرهنگی بسیار موثر برشمرد و افزود: خوشبختانه اکنون این یادمان به محلی برای برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی تبدیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خصوص نقاشی‌های دیواری شهری و فضاسازی‌های شهری با موضوع فرهنگ ایثارگری و شهادت نیز اظهار داشت: نقاشی دیواری باید از ارکان مهم شهرسازی تلقی شود و خلق تصاویر شهدا به عنوان قهرمانان ملی باید ارتباط معنایی و تصویری مناسبی داشته باشد.