۳۲۷ میلیارد تومان به طرح های تولیدی کردستان پرداخت شده است مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این مطلب که در کل از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال گذشته ۱۴۵ طرح به ارزش ۷۱۸ میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شد، گفت: در مجموع پرداختی بانک های عامل ۴۴ طرح به […]

۳۲۷ میلیارد تومان به طرح های تولیدی کردستان پرداخت شده است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این مطلب که در کل از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال گذشته ۱۴۵ طرح به ارزش ۷۱۸ میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شد، گفت: در مجموع پرداختی بانک های عامل ۴۴ طرح به ارزش ۳۲۷ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی اظهار داشت: خوشبختانه ۱۰۰ درصد اعتبارات داده شده به استان جذب شده و با توجه به پیگیری های مستمر استان توانسته ایم اعتبارات شناور دیگر استان ها را هم به نفع کردستان جذب کنیم.
وی افزود: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ با توجه به اینکه این اعتبار به صنعت، معدن و تجارت تخصیص داده شده ۴۰۵ میلیارد تومان بوده که تخصیص نهایی ۳۳۲ میلیارد تومان بود که توسط کارگروه ابلاغ شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: خوشبختانه در این زمینه تنها سازمانی بودیم که حدود ۲ برابر اعتبار طرح به بانک های عامل معرفی شد و در مجموع ۷۴۱ میلیارد تومان اعتبار در بخش صنعت از کمیته استانی مربوطه اولویت بررسی گرفته است که بانک های صنعت و معدن، توسعه تعاون، آینده و ملت عهده دار پرداخت تسهیلات در استان شدند.
خلیقی یادآور شد: در راستای جذب اعتبارات به بانک صنعت و معدن ۳۹ طرح با ارزش ۴۰۵ میلیارد تومان معرفی شد که ۲۱ طرح به ارزش ۲۰۹ میلیارد تومان پرداخت شد.
وی با بیان اینکه همچنین به بانک ملت ۴۶ طرح به ارزش ۱۳۵ میلیارد تومان معرفی شد که ۱۴ طرح به ارزش ۵۲ میلیارد تومان پرداخت شد، گفت: ۳۵ طرح با اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان به بانک توسعه تعاون معرفی شد که ۸ طرح با ارزش ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: ۲۵ طرح با ارزش ۵۳ میلیارد به بانک آینده معرفی شده که تنها یک طرح با ارزش ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
خلیقی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: اعتبارات سال ۱۴۰۱ هم ابلاغ می شود که در سطح واحدهای تولیدی و صنفی مشمول استان توزیع خواهیم کرد.