کاروان تیم ملی فوتبال روسیه برای تقابل دوستانه با ایران که قرار است سوم فروردین‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود به تهران رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه براساس اعلام قبلی در فیفادی ماه‌مارس قرار است روز پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی […]

کاروان تیم ملی فوتبال روسیه برای تقابل دوستانه با ایران که قرار است سوم فروردین‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود به تهران رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه براساس اعلام قبلی در فیفادی ماه‌مارس قرار است روز پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور تماشاگران مرد و زن ایرانی و روسی به‌مصاف همدیگر بروند.

از همین‌رو پرواز کاروان تیم ملی فوتبال روسیه حدوداً یک‌ساعت‌ونیم قبل به زمین نشست و روس‌ها که به تهران رسیدند راهی هتل محل اقامت خود شدند تا برای بازی دوستانه مقابل ایران آماده شوند.

تیم ملی روسیه پس از تقابل دوستانه برابر ایران به کشور خود بازمی‌گردد و باید سه‌روز پس از بازی مقابل شاگردان قلعه‌نویی در شهر سنت‌پترزبورگ در دومین دیدار دوستانه پذیرای عراق باشد.