دو طلا و یک برنز سهم اصفهانی‌ها از المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور تیم اصفهان با کسب دو طلا در بخش انفرادی و تیمی اسلحه فلوره و یک برنز در اسلحه اپه قهرمان چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سالن شهید کلاهدوز‌ تهران میزبان مسابقات المپیاد استعدادهای […]

دو طلا و یک برنز سهم اصفهانی‌ها از المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

تیم اصفهان با کسب دو طلا در بخش انفرادی و تیمی اسلحه فلوره و یک برنز در اسلحه اپه قهرمان چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سالن شهید کلاهدوز‌ تهران میزبان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته شمشیربازی ‌است.

این مسابقات در بخش آقایان و در اسلحه‌های اپه و فلوره درحالی برگزار شد که در اسلحه فلوره ۳۱ شرکت‌کننده از ۱۰ استان در بخش انفرادی با هم به رقابت پرداختد.

صدرا حسینی از استان اصفهاندر این بخش بر سکوی قهرمانی ایستاد و سجادپور به دوم بسنده کرد؛ همچنین رضایی و خاکشور مشترکا سوم شدند.

هفت مسابقه با شرکت هشت استان هم در بخش تیمی انجام شد و تیم استان اصفهان متشکل از سید صدرا حسینی،سجاد مشهدی، محمدحسین امانی‌پور و سجاد چنگانیان به سرپرستی علی امینی و مربیگری امید زمانی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رقابت‌های اسلحه اپه انفرادی نیز با شرکت ۵۱ شرکت‌کننده از ۱۸ استان و در مجموع ۱۷۸ بازی برگزار شد و در پایان آرش تخشا از اصفهان به مربیگری امید زمانی موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شد.

در پایان رقابت‌ها اصفهانی‌ها با دو طلا و یک برنز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.