مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از برگزاری مانور مشترک نیرو‌های خدمات رسان و آمادگی راهداری استان برای ارائه خدمات به مردم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،محمد جولانژاد در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: باتوجه به در پیش بودن هفته حمل و […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از برگزاری مانور مشترک نیرو‌های خدمات رسان و آمادگی راهداری استان برای ارائه خدمات به مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،محمد جولانژاد در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: باتوجه به در پیش بودن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که از ۲۶ آذر تا یک دی ماه برگزار می‌شود، برنامه‌هایی به مناسبت گرامیداشت این هفته اجرا خواهد شد.وی با بیان اینکه بخش‌های حمل و نقل جاده‌ای و راهداری در طول سال فعالیت شبانه روزی دارند، افزود: به همین دلیل گرامیداشت این هفته باید به صورت ویژه در سطح استان و اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها برگزار شود.

جولانژاد راهداری زمستانه را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های این اداره کل برشمرد و ادامه داد: امسال همچون سال‌های قبل این طرح در طول محور‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آماده سازی ماشین آلات برای راهداری زمستانه خبر داد و اضافه کرد: در کنار راهداری زمستانه، فعالیت‌های کنونی اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در طول راه‌های استان انجام می‌شود.