اداره کل هواشناسی خوزستان از اواخر وقت امروز با تاثیر سامانه بارشی ، رگبار و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ در استان پیش بینی کرده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،مدیرکل هواشناسی استان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی از اواخر وقت امروز با تاثیر سامانه بارشی ابتدا شاهد ابرناکی در استان خواهیم بود […]

اداره کل هواشناسی خوزستان از اواخر وقت امروز با تاثیر سامانه بارشی ، رگبار و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ در استان پیش بینی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،مدیرکل هواشناسی استان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی از اواخر وقت امروز با تاثیر سامانه بارشی ابتدا شاهد ابرناکی در استان خواهیم بود .سبزه زاری افزود:این سامانه تا اواخر روز پنجشنبه برای استان فعال است که سبب رگبار و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ بویژه در مناطق شمالی و شرقی و در بقیه نقاط بصورت نقطه‌ای خواهد شد وزش باد نسبتا شدید و وقوع تندباد لحظه‌ای در اکثر نقاط مورد انتظار است؛ که در نوار مرزی غربی و مناطق جنوب غربی طی فردا احتمال برخاستن گردوخاک محلی و موقت وجود دارد.

وی ادامه داد: این سامانه از اواسط روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه تقویت می‌شود و عمده بارش‌های این سامانه در مناطق مرتفع شمالی و شرقی خواهد بود.

در شبانه روز گذشته اهواز ۲۳.۵ و ایذه با ۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۲۳.۵ و ۹.۸ درجه سانتیگراد ثبت شده است.