استاندار اصفهان در آئین ورود دستگاه حفاری TBM به ایستگاه چهارسو، با بیان این که پشتیبانی کامل خود را از مدیریت شهری اعلام می‌کنیم، گفت: اگر مدیریت شهری برای تأمین منابع مالی برنامه ارائه کند، مدیریت استان نیز کاملاً از آن پشتیبانی می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل […]

استاندار اصفهان در آئین ورود دستگاه حفاری TBM به ایستگاه چهارسو، با بیان این که پشتیبانی کامل خود را از مدیریت شهری اعلام می‌کنیم، گفت: اگر مدیریت شهری برای تأمین منابع مالی برنامه ارائه کند، مدیریت استان نیز کاملاً از آن پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی امروز دوشنبه ۲۴ تیرماه در آئین ورود دستگاه حفاری مکانیزه TBM به ایستگاه چهارسو، گفت: انجام پروژه‌هایی همچون مترو نمادی از ما می‌توانیم است که می‌تواند امید را در دل مردم زنده کند؛ گاهی به دلیل غفلت از جهاد تبیین، بسیاری از کارهایی که در استان و شهر اتفاق می‌افتد به مردم منتقل نمی‌شود.

وی افزود: مطلوب است که با پیوست رسانه‌ای پیرامون این اقدامات مردم را با مدیریت شهری همراه و همدل کرد؛ در این راستا صداوسیما نیز مکلف است از شهرداری پشتیبانی کند تا خدماتی که زیر شهر اتفاق می‌افتد به مردم گزارش شود.