شفاف سازی پایگاه خبری شهید یاران در راستای عدم بازگشت فرزند جانباز به محل کار دلیل مخالفت با حکم رای دیوان عدالت اداری فرزند جانباز در در جهت بازگشت به محل کار در فرودگاه استان اصفهان از سوی مدیر فرودگاههای کشور چیست؟! به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ ضمن تقدیر و تشکر از وزیر […]

شفاف سازی پایگاه خبری شهید یاران در راستای عدم بازگشت فرزند جانباز به محل کار

دلیل مخالفت با حکم رای دیوان عدالت اداری فرزند جانباز در در جهت بازگشت به محل کار در فرودگاه استان اصفهان از سوی مدیر فرودگاههای کشور چیست؟!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ ضمن تقدیر و تشکر از وزیر راه وشهرسازی نسبت به توجه ویژه به جایگاه فرزندان شاهد وایثارگر در ادارت کشور، با توجه به انتشار خبر مطالبه بحق فرزند جانباز از پایگاه خبری شهید یاران خطاب به وزیر راه وشهرسازی در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۱ با عنوان؛ در راستای بازگشت به محل کار واقع در فرودگاه استان اصفهان، متاسفانه همچنان دلایل واهی برای بازگشت ایشان به محل کار سابق از سوی مدیر فرودگاه های کشور و مدیر فرودگاه استان اصفهان باعث رنجش و انتقاد این فرزند جانباز شده است.

با توجه به شنیده های حاکی، وزیر راه وشهر سازی کشور با بازگشت ایشان طی دستوری در نامه درخواستی این فرزند جانباز موافقت کرده است.

حال دلیل مخالفت مدیر فرودگاههای کشور و مدیر فرودگاه استان اصفهان در جهت بی توجهی به نامه وزیر راه وشهرسازی وبازگشت ایشان به محل کار سابقش جای سوالیست که قطعا نباید بی جواب بماند!

باید مشخص شود پشت پرده این پرونده چه کسانی هستند که رای دیوان عدالت اداری و دستور وزیر محترم را سرپیچی می‌کنند ؟

پایگاه خبری شهید یاران به عنوان یک رسانه مطالبه گر، در راستای شفاف سازی حق و حقوق مردم و مسئولین، مخصوصاً پیگیری درخواستها و مطالبات خانواده های شهدا، جانبازان وایثارگران منتظر انتشار جوابیه وزیر راه وشهرسازی و مدیر فرودگاه کشور واستان اصفهان نسبت به درخواست این فرزند جانباز است.