درددل یک فرزند شهید با مسئولین فرزند سردار شهید نبی رشیدی گفت: مسئولین فرزندان شهدا را بیشتر دریابند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جواد رشیدی فرزند سردار شهید نبی رشیدی در ارسال پیامی به مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران با بیان اینکه در سال ۵۷ مادرم فوت کرده است و پدرم سر […]

درددل یک فرزند شهید با مسئولین

فرزند سردار شهید نبی رشیدی گفت: مسئولین فرزندان شهدا را بیشتر دریابند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جواد رشیدی فرزند سردار شهید نبی رشیدی در ارسال پیامی به مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران با بیان اینکه در سال ۵۷ مادرم فوت کرده است و پدرم سر پرستی پنج فرزند را برعهده می گیرد و در پاکسازی کردستان به عضویت سپاه در می آید اظهار داشت: زمانی که سردار حاج داوود کریمی ولشکر قزوین جهت پاکسازی کردستان و تأسیس سپاه در سقز می آیند پدرم با سپاه بیعت می کند و به عضویت سپاه در می آید و نهایتا ۵۸/۴/۴ در درگیری با گروهک ها به شهادت می رسد.

وی افزود: در حال حاضر پنج فرزند یکی محجور متولد ۱۳۴۴ و دیگری خواهرم که متولد ۱۳۴۹ که ناراحتی اعصاب و روان و بیماری دو قطبی دارد و خواهر دیگرم کرولال و ناشنوا که از ناحیه پای راست معلول ( قطع پا) می باشد و بخشنامه بنیاد است که فرزندان شهید دو معلولیتی حقوق بگیرند ، حاضرم قانونش را هم براشون بفرستم. مشکلات عدیده ای داریم که مورد بی مهری و نالایقی مسئولین استانی وحتی مرکز قرار گرفته ایم و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنیم.

این فرزند شهید اذعان کرد: پس از اینکه بعد از سی سال مشخص شد که پدرشهیدم سپاهی بوده است و مدارک را از سپاه به بنیاد شهید، جهت تغییر حکم از غیر مستخدم به لشگری ارائه کردیم ولی قبلا به بهانه اینکه چون همسر شهید فوت کرده است این تغییر امکانپذیر نمی باشد، ما هم بهشون گفتیم که درسته همسر شهید فوت کرده است ولی محجور و دیوانه و فلج دارم بعدا با این موضوع قانع شدند و کنار آمدند این اواخر هیچ کاری را انجام ندادند تا گفتند که شهید از نظر ما بازنشسته است و هیج اقدامی نمیشه کرد و مشکل ما را حل نکردند و پاسخ درستی به ما ندادند.

رشیدی اظهار کرد: پس از اینکه ما مدارکی دال بر معلولیت خواهرم و بیماری خواهر دیگرم ارائه کردیم از سوی سپاه موافقت شد ولی از سوی بنیاد شهید بهانه دیگری با این عنوان که چون شهید از نظر ما بازنشسته شده امکان تغییر وجود ندارد مطرح شد.

فرزند شهید رشیدی در ادامه از طلاق خواهرش که مبتلا به بیماری دوقطبی است خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات روانی خواهرم، همسرش او را طلاق داد و سوال من این است که آیا دختر مطلقه شهید نباید از حقوق پدر خود بهره‌مند شود؟
وی از ارادت خود نسبت به مقام معظم رهبری خبر داد و اظهار داشت: بنده نسبت به مقام معظم رهبری ارادت دارم ولی برخی مسئولین با وجود این همه شعار شهدا چشم و چراغ ملت هستند و خانواده شهدا نو چشم مملکت هستند، اهمیتی برای فرزندان و خانواده شهدا قائل نیستند.

رشیدی گفت: آیا جزا و پاداش کسی که سینه خود را برای دفاع از مملکت سپر کرده این است که فرزندانش در چنین شرایط سختی باشند و بامشقت زندگی را سپری کنند؟
وی در پایان گفت: امیدوارم که این موضوع به گوش مسیولین برسد و بنیادشهید رسالت خود را انجام دهد و توجه بیشتری به ما فرزندان شهدا داشته باشند و مشکلات ما نیز حل شود.